η άλλη πρόταση

Συζητάμε για το περιβάλλον, τον πολιτισμό, την τοπική αυτοδιοίκηση, για την πόλη που ζούμε

Για όλα φταίνε οι γκόμενες….

μετανιωμένος βάρβαρος

Μέσα σ’ αυτή  τη θύελλα της αβεβαιότητας  του φόβου  και της κατάθλιψης που ζούμε τα  δύο τελευταία χρόνια ,περιμένω με πραγματική αγωνία να δω και κάποια σημάδια αυτοκριτικής  απο όλους  μας. Έβαλα πρώτα  ερωτήματα στον εαυτό μου και αποφάσισα  ότι  θα  μου απαντήσω ειλικρινά. Κλείστηκα  για λίγο και  άρχισα:

Ποιά είναι η προσφορά μου σαν πολίτης και σαν άνθρωπος για να κάνω τη κοινωνία πιο «καλή»;

Τι έκανα ,τι δεν έκανα και γιατί;

Αν δεν έκανα κάτι σωστά, τι ή ποιός φταίει γι ’αυτό; Εγώ ή άλλος;

Ότι  έκανα το έκανα με δική μου πρωτοβουλία, εξ’ ανάγκης, ή απλώς κάνω ότι κάνουν όλοι …και καθάρισα; 

 Είναι ευχαριστημένοι  μαζί μου, η οικογένειά μου ,οι φίλοι μου, οι συνάδελφοί μου , η δουλειά  μου, ο σκύλος μου ,η γάτα μου  η μουκαμβίλια μου  κ.λπ.;

Φταίω ή δε  φταίω που το σύστημα με έχει κάνει ΠΕΛΑΤΗ του κράτους και όχι ΠΟΛΙΤΗ  του κράτους;

Μήπως τελικά για όλα φταίνε οι γκόμενες ,οι πρώην οι νυν και οι επόμενες, και τι κάθομαι και σκοτίζομαι και με πιάνουνε και οι τύψεις, και πάντως …εγώ… σας  τα είχα  πει, και όλοι  έξω κι΄ ο τελευταίος να κλείσει  τη πόρτα , και   καθάρισα;;;;;;

Πριν αφήσω λοιπόν την αγανάκτησή μου να σκάσει με θόρυβο, κάτι που τόσο το έχω ανάγκη  για δε πάει άλλο,έβαλα σαν αναγκαστική  προϋπόθεση  στον εαυτό μου να απαντήσω πρώτα σε αυτά τα ερωτήματα Όχι τίποτα άλλο, αλλά μη τη πληρώσει και κανένας  αθώος!

No comments yet»

Σχολιάστε

