η άλλη πρόταση

Συζητάμε για το περιβάλλον, τον πολιτισμό, την τοπική αυτοδιοίκηση, για την πόλη που ζούμε

Η συνέχεια στο γνωστό εορταστικό σήριαλ.

Μ.Α.

Μήπως στο τέλος θα ζήσουν αυτοί καλά (με αγάπες και λουλούδια)  και εμείς χειρότερα. 

 

Μετά από πέντε αιώνες αδιάλειπτης κατοίκησης … ……..

Οι δηλώσεις του κ.Μπάρού

«Επειδή από ορισμένους κύκλους διεδόθη ανευθύνως ότι προέκυψε διαφωνία μου με τον κ. Δήμαρχο για την επιλογή του Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου οφείλω προς αποκατάστασιν της αλήθειας να ανακοινώσω προς τους Δημότες του Δήμου μας τα εξής:


Από μακρού χρόνου και σταθερά υποστηρίζω ότι στη θέση αυτή πρέπει να επανατοποθετηθεί, όπως και τελικά έγινε, ο επιτυχημένος σ’ αυτήν την θέση συμπολίτης μας κ. Νίκος Χουντάλας. 
Η επιθυμία μου ήταν, λόγω της μακράς φιλίας και της άριστης συνεργασίας μας να είμαι απλό μέλος του Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου για να τον συνδράμω στο έργο του λόγω των προκυψάντων σοβαρών προβλημάτων υγείας του.
Υποστήριξα επίσης και εντός και εκτός του Δημοτικού Συμβουλίου ότι αντίκειται στα χρηστά ήθη της πόλης, στην οποία επί πλέον και πέντε αιώνες κατοικεί αδιαλείπτως η οικογένειά μου, να αντικατασταθεί ένας ικανός και τίμιος δημόσιος παράγων από την θέση του επειδή παρουσιάζει, πρόσκαιρα ελπίζω, προβλήματα υγείας.
Η θέση μου αυτή τελικώς έγινε αποδεκτή από τον κ. Δήμαρχο και η ηθική Τάξη αποκατεστάθη. 
Δεν ήταν ποτέ στις προθέσεις μου ούτε θέλω να αναλάβω πρόσθετα αξιώματα και ευθύνες αφού είναι γνωστό ότι τα καθήκοντά μου ως Αντιδημάρχου μου εξαντλούν τον χρόνο που υπολείπεται από αυτά του Προέδρου του Εργατικού Κέντρου Ναυπλίου.
Παρακαλώ ως εκ τούτου επειδή όλοι γνωριζόμαστε ως προς τα προτερήματα και ελαττώματά μας να πάψουν οι συκοφαντικές διαρροές που υπονομεύουν το έργο της Δημοτικής Αρχής».

