η άλλη πρόταση

Συζητάμε για το περιβάλλον, τον πολιτισμό, την τοπική αυτοδιοίκηση, για την πόλη που ζούμε

Ιστορίες ψηφιακής ξενάγησης…

Με τίτλο ψηφιακή ξενάγηση διαβάστε ένα κείμενο  του Κ. Καράπαυλου στο BLOG Αιρετικές απόψεις για το Ναύπλιο.

 «Πριν από ένα χρόνο και πριν από την παραίτησή μου από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου, υπέβαλα και την παραίτησή μου από το Δ.Σ. της Δημοτικής Επιχείρησης Πολιτιστικής Ανάπτυξης  Ναυπλίου (Δ.Ε.Π.Α.Ν.).
Πρόθεσή μου ήταν να ξεκινήσει ένας διάλογος σχετικά με το τέλμα στο οποίο είχαν περιέλθει τα πολιτιστικά πράγματα του Ναυπλίου.
Τότε έκανα ένα σοβαρό σφάλμα. Αντί να επιμείνω στην ουσία και το λόγο της παραίτησής μου, που δεν ήταν κανένας άλλος παρά η αγωνία μου για το ότι η δημοτική αρχή είχε βάλει το θέμα του πολιτισμού σε δεύτερη μοίρα, αντί λοιπόν να κάνω αυτό μπήκα σε μια διελκυστίνδα με τον τότε Πρόεδρο της ΔΕΠΑΝ, που ουσιαστικά ήταν ο μόνος άνθρωπος από τη δημοτική αρχή που είχε ένα ουσιαστικό ενδιαφέρον για τα θέματα του πολιτισμού.

Διαβάστε τη συνέχεια……………

No comments yet»

Σχολιάστε

