η άλλη πρόταση

Συζητάμε για το περιβάλλον, τον πολιτισμό, την τοπική αυτοδιοίκηση, για την πόλη που ζούμε

Διοικητήριο στην Αργολίδα με ΣΔΙΤ, τρένο με ΣΔΙΤ, αεροδρόμιο ΣΔΙΤ…….

Βρέθηκε η μαγική λέξη που λύνει όλα τα αναπτυξιακά θέματα.  Μετά όμως θα διαμαρτυρόμαστε για υψηλά ανταποδοτικά τέλη όπως σήμερα γίνεται στα διόδια.

ανακοίνωση της περιφέρειας Πελοποννήσου 1/2/2012

 Πρωτοποριακή και πιλοτική χαρακτήρισε την εξέλιξη για το διεθνή διαγωνισμό ολικής διαχείρισης των απορριμμάτων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου ο Ειδικός Γραμματέας ΣΔΙΤ κ. Νικόλαος Μαντζούφας κατά τη συνάντησή του  με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρο Τατούλη και υπηρεσιακούς παράγοντες της Περιφέρειας, την Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012 και τους ενημέρωσε για τον εξαιρετικά θετικό αντίκτυπό του. «Με τη διαδικασία ΣΔΙΤ ξεπερνάμε την επιφυλακτικότητα της κεντρικής κυβέρνησης» δήλωσε ο Περιφερειάρχης και ανακοίνωσε τέσσερα νέα έργα με τη διαδικασία ΣΔΙΤ που θα υλοποιηθούν στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.   

Συγκεκριμένα εξετάστηκε η κατασκευή δύο διοικητηρίων, στην Αργολίδα και στην Κορινθία, ενώ συζητήθηκε και η περίπτωση του κεντρικού διοικητηρίου, η οποία βρίσκεται σε διαδικασία ωρίμανσης των μελετών. Το δεύτερο έργο αφορά την αξιοποίηση των ανενεργών ορυχείων της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη προς όφελος της αγροτικής οικονομίας και κτηνοτροφίας. Το έργο αυτό, το οποίο ο κ. Τατούλης το χαρακτήρισε πρωτοποριακό για την Περιφέρεια Πελοποννήσου, αλλά και για ολόκληρη τη χώρα, θα περιλαμβάνει και εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ και θα γίνει σε συνεργασία με το Δήμο Μεγαλόπολης και τη ΔΕΗ. Το τρίτο έργο που ανακοινώθηκε αφορά την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ σε έκταση 6.000 στρεμμάτων, μη παραγωγικής γης, στο Δήμο Μεγαλόπολης, σε συνεργασία φυσικά με το Δήμο. Τέλος, συζητήθηκε και η επένδυση σε φωτοβολταϊκά στο Δήμο Ευρώτα στην περιοχή της Σκάλας σε έκταση 4.000 στρεμμάτων. «Τα έργα αυτά αγγίζουν το ύψος του 1 δις ευρώ και χρειαζόμαστε τη βοήθειά σας για να τα υλοποιήσουμε», δήλωσε ο κ. Τατούλης απευθυνόμενος στον κ. Μαντζούφα.

Ο κ. Μαντζούφας εξέφρασε την πεποίθησή του ότι η Περιφερειακή ανάπτυξη θα βγάλει τη χώρα από την κρίση και θα επιφέρει το αποτέλεσμα της αειφορίας, ενώ σημείωσε τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Περιφέρειας Πελοποννήσου σε αυτή την προσπάθεια.

Ο κ. Τατούλης, αφού ευχαρίστησε τον Ειδικό Γραμματέα για την καθοριστική συμβολή του, αναφέρθηκε και στη συμφωνία με τον ΟΣΕ για τη μετατροπή της σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου – Καλαμάτας σε «πράσινη γραμμή», με δημιουργία ειδικών διαδρομών για περίπατο, ποδηλασία και διεξαγωγή αγώνων. Η μετατροπή αυτή θα συνδυαστεί και με εγκατάσταση φωτοβολταϊκών εκατέρωθεν της γραμμής. Πέραν τούτων ο Περιφερειάρχης ανακοίνωσε τη συνεκμετάλλευση τριών ακόμα διαδρομών του ΟΣΕ, το ενδομεσσηνιακό δίκτυο, τη γραμμή του Λουτρακίου και τη γραμμή Κορίνθου – Μυκηνών – Άργους – Ναυπλίου με διαδικασία ΣΔΙΤ και την ευθύνη μετακίνησης στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Τέλος ο Περιφερειάρχης ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της οριστικοποίησης της μελέτης για τη μετατροπή του αεροδρομίου της Τρίπολης και σε πολιτικό. Για το έργο αυτό θα υιοθετηθεί επίσης η διαδικασία ΣΔΙΤ σε συνδυασμό με τη λογική της αυτοχρηματοδότησης. Όπως δήλωσε ο κ. Τατούλης, «θα είναι η πρώτη φορά που θα υιοθετηθεί το οικονομικό αυτό μοντέλο για υπηρεσίες αεροδρομίου».

Αναφερόμενος στο ΕΣΠΑ ο Περιφερειάρχης τόνισε ότι οι ανάγκες της χώρας έχουν αλλάξει σε σχέση με το χρόνο σχεδιασμού του, παρόλα αυτά στην Περιφέρεια Πελοποννήσου καταβάλλεται εξαιρετικά σημαντική προσπάθεια για την επιτυχία του. Ο κ. Τατούλης δήλωσε επίσης ότι «τα έργα προς υλοποίηση θα πρέπει να στοχεύουν στο παραγόμενο αποτέλεσμα καθώς δεν υπάρχουν πλέον δημόσια αγαθά πρόσφορα για σπατάλη». Με έμφαση τέλος ο Περιφερειάρχης δήλωσε ότι προγραμματίζεται πληθώρα έργων σε όλη την Περιφέρεια μέσω της διαδικασίας ΣΔΙΤ σε συνδυασμό με αυτοχρηματοδότηση.   

Advertisements

4 Σχόλια»

  Β.Χ. wrote @

Πριν φτάσουμε στα υψηλά ανταποδοτικά τέλη, μια δυο ερωτησούλες…
Για τις πρωτοποριακά (ληστρικά) σχεδιασμένες μπαρούφες .
Τα φωτοβολταϊκά πάνελ, στη Μεγαλόπολη, στη Σκάλα και εκατέρωθεν….των σιδηροδρομικών γραμμών.
Από ποιους θα τα αγοράσουμε, από τους Γερμανούς ή τους Γάλλους;
Ποιοι μεσολαβούν για αυτές τις αγοραπωλησίες ποιοι κερδίζουν και πόσα;
Ο Δήμος της Μεγαλόπολης με ποιο τρόπο συμμετέχει σε αυτά τα πρωτοποριακά;
Ενημέρωσε τους δημότες του και συναποφάσισαν; Ποιο το όφελος για αυτούς;
Τις ανεμογεννήτριες που στολίζουν τις κορυφογραμμές μας από ποιους τις αγοράζουμε ποιοι πληρώνουν και ποιοι κερδίζουν;
Τα 31 εκατ. ευρώ, για τα έργα ανακαίνισης( 2004-2009) της σιδηροδρομικής γραμμμής Κορίνθου – Μυκηνών – Άργους – Ναυπλίου που έδωσε το δημόσιο ήταν για να βρουν έτοιμη τη γραμμή οι ιδιώτες και να μη ξοδεύονται ή μάλλον έτσι εννοούν την διαδικασία ΣΔΙΤ και την αυτοχρηματοδότηση.

  Β.Χ. wrote @

Όσο για τα διοικητήρια.
Τέτοια δεν είχαμε στη διάρκεια της γερμανικής κατοχής;

  makis wrote @

Επειδή συχνά ολοι (και εγώ ) μιλάμε για πολυεθνικές , ιδιωτικοποιήσεις, διεθνείς τοκογλύφους, να μην ξεχνάμε πως παρ ολο που τι κεφαλαιο δεν εχει πατρίδα (γενικώς) οι πολυεθνικές οι τράπεζες οι διεθνείς οργανισμοί και εδρες εχουν και φυσικά πρόσωπα που τις διοικούν και καρπώνονται τα κέρδη τους.
Και μάλιστα τα πρόσωπα αυτα ειναι κυρίως λευκοί ΑγγλοΣάξωνες οταν δεν ειναι οργανωμένοι και δηλωμένοι ακροδεξιοι Σιωνιστες.
Ακόμα περισσότερο παρ ολο που το κεφάλαιο δεν εχει ιδεολογία (γενικώς) και το ενδιαφέρει μονο η αποτελεσματικότητα, ο ρεαλισμός και η κερδοφορία- οπως εξ αλλου και την τρικομματικη περιφερεία μας- παρ ολα αυτα διατηρει προνομικές σχέσεις ιστορικα με τους Βασιλιάδες, τους Ναζι και τους σημερινούς ακροδεξιούς, με τους οποιους συμφωνει φιλοσοφικά, πρακτικά και ρεαλιστικά σε τετοιο βαθμό που πολλόί κεφαλαιοκρατες στο πρόσφατο παρελθον φόρεσαν την ναζιστική στολή με καμάρι.
Και την στολή αυτη οπως φαίνεται την φύλαξαν καλά στην ντουλάπα μεχρι σήμερα που την ξαναδοκιμάζουν. Τους στενευει λίγο αλλά προσπαθούν να την φέρουν στα μέτρα τους..

  maria wrote @

Χαίρομαι που βλέπω τα φωτοβολταικα να αναπτύσσονται έστω κι αν καθυστερούν. Είναι μια πολύ καλή διέξοδος στο ενεργειακό ζήτημα, αλλά και στην εξοικονόμηση χρημάτων.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: