η άλλη πρόταση

Συζητάμε για το περιβάλλον, τον πολιτισμό, την τοπική αυτοδιοίκηση, για την πόλη που ζούμε

Για το ιστορικό κέντρο του Ναυπλίου.

Λάβαμε και δημοσιεύουμε μια απάντηση του γραφείου τύπου του Δήμου Ναυπλιέων σε άρθρο του Γιάννη Γαλανόπουλου

Σε απάντηση των – πραγματικά εύστοχων- επισημάνσεων σας για το έργο των πλακοστρώσεων στην παλιά πόλη του Ναυπλίου, σας πληροφορούμε τα εξής:

το έργο άρχισε τον Μάρτιο με συνολικό καθαρισμό του δικτύου αποχέτευσης ομβρίων και οργάνωση του εργοταξίου.Στην συνέχεια άρχισαν οι εκσκαφές αμέσως μετά το Πάσχα για ευνόητους λόγους.

Οι δρομοι που σκάφτηκαν πρώτοι επελέγησαν με συγκεκριμένα κριτήρια, όπως θα εξηγήσουμε παρακάτω.

Δεδομένου ότι γίνεται συνολική αντικατάσταση του δικτύου ύδρευσης, το οποίο σε επιμέρους δοκιμαστική εκσκαφή που έγινε πριν το Πάσχα σε τμήμα της οδού Όθωνος  φάνηκε σκουριασμένο και παλαιωμένο, έπρεπε το νέο να κατασκευάζεται σε συνέχεια και σε γειτνίαση με το κεντρικό και τις βάνες της Αμαλίας.

Με το ίδιο σκεπτικό γίνεται και η μερική αποκατάσταση του δικτύου ομβρίων.

Το δεύτερο κριτήριο ήταν φυσικά η κατά το δυνατόν μικρότερη όχληση των επαγγελματιών και των κατοίκων. Οι δρόμοι που σκάφτηκαν ήδη έχουν πολύ λιγότερα καταστήματα από τους άλλους και ασφαλώς δεν πρόκειται για κατηγοριοποίηση πολιτών σε καμμία περίπτωση.

Τέλος επελέγη αυτό το τμήμα ώστε να μπορεί να γίνεται στοιχειωδώς η κυκλοφορία οχημάτων ανάγκης και ανεφοδιασμού.

Παράλληλα γίνεται δοκιμή για την λειτουργία των δρόμων ως πεζοδρόμων(με την διακοπή της οδού Σοφρώνη η οποία αποτελούσε κεντρικό πέρασμα)

Σε κάθε δρόμο που σκάβεται γίνονται οι εξής κατασκευές:

– αντικατάσταση δικτύου ύδρευσης ( κεντρικός αγωγός, παροχές, φρεάτια).

– αντικατάσταση ή επισκευή δικτύου ομβρίων.

– κατασκευή νέων φρεατίων ομβρίων.

– αντικατάσταση γειώσεων.

– τοποθέτηση νέων σωληνώσεων για την διέλευση καλωδίων φωτισμού.

– κατασκευή νέων φρεατίων φωτιστικών σωμάτων.

– αρίθμηση και αποθήκευση των παλαιών μαρμάρινων κρασπέδων.

– λοιπές μικροεργασίες και απομάκρυνση των εμποδίων των πεζοδρομίων( aircondition, ζαρντινιέρες, ψυγεία, κ.λ.π.)

– διευθέτηση του δικτύου οπτικών ινών όπου υπάρχει.

Ο στόχος που θέσαμε να τσιμεντώνεται κάθε δρόμος σε 30-40 ημέρες απαιτεί να έχουμε τον έλεγχο του έργου και όχι να σκάψουμε όλη την περιοχή.

Σε συνάρτηση με την εξαιρετικά υψηλή τουριστική κίνηση των μηνών Ιουλίου και Αυγούστου, αλλά και με το ότι σε καμμία περίπτωση δεν θα θέλαμε να ζημιώσουμε ανεπανόρθωτα κάποιον επαγγελματία θα συνεχίσουμε μετά την τσιμεντόστρωση να σκάβουμε τους θερινούς μήνες σε τμήματα που δεν θα ενοχλούμε εκτεταμένα.

Το φθινόπωρο θα γίνονται παράλληλα εκσκαφές και μαρμαροστρώσεις.

Το έργο θα ολοκληρωθεί απολύτως εμπρόθεσμα τον Μάρτιο του 2013 και αναμένουμε να αναβαθμίσει εξαιρετικά την περιοχή.

Ο Δήμος καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να επιτευχθεί αυτό με το μικρότερο δυνατό κόστος και πραγματικά ευχαριστούμε όλους για την κατανόηση και την συνεργασία.

Με την ευκαιρία, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι για οποιαδήποτε απορία έχετε σχετικά με έργα, υπηρεσίες ή και προβλήματα που αφορούν το Δήμο, το γραφείο τύπου του Δήμου θα χαρεί να συνεργαστεί μαζί σας, για την έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση των δημοτών.

Advertisements

1 σχόλιο»

  S. wrote @

Καλημερα! Μηπως χρειαζεται ο Δημος τμημα στρατηγικου σχεδιασμου ; τι διαολο πληρωνει/πληρωνει τοσους παρατρεχαμενους …..πρωην δημαρχους και μηχανικους μαλιστα……..ουτε η Royal Dutch Shell να ταν …..


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: