η άλλη πρόταση

Συζητάμε για το περιβάλλον, τον πολιτισμό, την τοπική αυτοδιοίκηση, για την πόλη που ζούμε

Όταν κάποιοι μίλαγαν για ποδηλατόδρομους κάποιοι σφύριζαν αδιάφορα …….

Μπάμπης Αντωνιάδης ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ

Η πρόταση που καταθέσαμε το 2009

Η πρόταση που καταθέσαμε το 2009

Απλά να επαναφέρουμε για να θυμηθούμε την τελευταία πρόταση μας το 2012

Ποδηλατόδρομοι στο Ναύπλιο.

29-11-2012 κατάθεση προτάσεων στο Δημοτικό Συμβούλιο και στον τύπο  https://alliprotasi.wordpress.com/2012/11/30/po-5/

Έχει ενδιαφέρον, έστω και σήμερα να ανοίξει ένας δημόσιος διάλογος με θέμα την κυκλοφορία του ποδηλάτου στην πόλη του Ναυπλίου.

Έχοντας παλαιότερα καταθέσει σαν εκπρόσωπος της ΑΛΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ συγκεκριμένες προτάσεις με θέμα πόλη και ποδήλατο να επισημάνω τα εξής :

Ο σχεδιασμός πρέπει να έχει σημεία αφοράς το ιστορικό κέντρο τα Λύκεια τα Γυμνάσια, τοπικούς άξονες για τα δημοτικά σχολεία και την προοπτική εξόδου από την πόλη για να μπορεί να αναπτυχτεί και ένας άλλου είδους τουρισμός.

Στην υφιστάμενη μελέτη μερικές συμπληρωματικές προτάσεις:

  1. Οδός Ασκληπιού. Ο ποδηλατόδρομος στην οδό Ασκληπιού να κατασκευαστεί στον άξονα του δρόμου (στο σημερινή νησίδα ) για να μην έχει πολλές διασταυρώσεις με κάθετους δρόμους, όπως θα συμβεί εάν κατασκευαστεί δεξιά και αριστερά του δρόμου. Άρα τα ποδήλατα θα κινούνται με μεγαλύτερη ασφάλεια. Αρχιτεκτονικά θα μπορούσε να διαμορφωθεί μια δεύτερη δεντροστοιχία (παράλληλη με την υπάρχουσα) ώστε να ορίζεται καλύτερα ο ποδηλατόδρομος. Με τον τρόπο αυτό θα κατασκευαστεί ένας ποδηλατόδρομος στη μέση του δρόμου και όχι δύο δεξιά και αριστερά.

    Η αφίσα από την κινητοποίηση της ΑΛΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ το 2009 για ποδηλατοδρόμους

    Η αφίσα από την κινητοποίηση της ΑΛΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ το 2009 για ποδηλατοδρόμους

  2. Ο δρόμος της Αγ Μονής . Στην συνέχεια της Ασκληπιού ο ποδηλατόδρομος να συνεχίζει στην οδό της Αγ Μονής προς την περιοχή της Άριας. Ο δρόμος της Αγ. Μονής θα μπορούσε να γίνει μονόδρομος (μια κατεύθυνση) και ένα τμήμα του υπάρχοντος δρόμου να γίνει ποδηλατόδρομος. Με τον τρόπο αυτό συνδέουμε το Ναύπλιο ποδηλατικά με την Άρια και στην συνέχεια θα μπορούσαμε να δούμε την επέκταση για άλλα τοπικά διαμερίσματα. Αποφεύγουμε τις δυσκολίες δημιουργίας ποδηλατόδρομου προς την Άρια επί της Ασκληπιού μετά το ΚΕΜΧ που ο δρόμος είναι στενός επικίνδυνος για τα ποδήλατα λόγο μεγάλης κυκλοφορίας αυτοκινήτων. Ίσως πρέπει να γίνει μια ειδική τοπική μελέτη σε σχέση με την σύνδεση του πολιτιστικού χώρου Φουγάρο με αυτόν τον άξονα του ποδηλατοδρόμου.
  3. Όπου δημιουργούμε τοπικούς ποδηλατοδρόμους στον πολεοδομικό ιστό της πόλης οι δρόμοι που θα χωροθετηθεί η κυκλοφορία ποδηλάτου πρέπει να είναι μονόδρομοι. Άρα η συνέχεια του σχεδιασμού των ποδηλατοδρόμων είναι η μελέτη κυκλοφορίας στην πόλη.

    από την ποδηλατοπορεία του 2009

    από την ποδηλατοπορεία του 2009

  4. Να γίνει προέκταση του παραλιακού ποδηλατόδρομου δρο δρόμο προς την Ν. Κίο, μέχρι την κάθετη διασταύρωση με το δρόμο που οδηγεί στις φυλακές της Τίρυνθας ώστε να συνδεθεί με ασφάλεια η μετάβαση με ποδήλατο ενός επισκέπτη ή κατοίκου τη πόλης σε ένα σημαντικό μνημείο της πόλης μας (μνημείο της UNESKO) που είναι η Τίρυνθα.

Τέλος μια διαδικαστική επισήμανση. Είναι δημοκρατικότερο για μια μελέτη να γίνεται πρώτα ο δημόσιος διάλογος καταγραφής απόψεων φορέων και πολιτών και μετά να βγαίνει απόφαση από το Δημοτικό συμβούλιο.

Ευχαριστώ που με ακούσατε έστω και με την φωνή κάποιου άλλου.

Μπάμπης Αντωνιάδης

Advertisements

No comments yet»

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: