η άλλη πρόταση

Συζητάμε για το περιβάλλον, τον πολιτισμό, την τοπική αυτοδιοίκηση, για την πόλη που ζούμε

Γιορτή Αγκινάρας: Γιατί αφήσαμε στο περιθώριο τη Δημόσια Σχολή Τουριστικής εκπαίδευσης;

ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ

Φωτογραφία από την Γιορτή Αγκινάρας 2010 «Μαθητές – Μαθήτριες Ξενοδοχειακών, Επισιτιστικών  & Μαγειρικών Τμημάτων ΕΠΑΣ/ΙΕΚ Πελοποννήσου που πλαισιώνουν – υποστηρίζουν την διοργάνωση παρουσιάζοντας – προσφέροντας   τις παρασκευές τους με βάση την Αγκινάρα».

Φωτογραφία από την Γιορτή Αγκινάρας 2010
«Μαθητές – Μαθήτριες Ξενοδοχειακών, Επισιτιστικών
& Μαγειρικών Τμημάτων ΕΠΑΣ/ΙΕΚ Πελοποννήσου
που πλαισιώνουν – υποστηρίζουν την διοργάνωση
παρουσιάζοντας – προσφέροντας
τις παρασκευές τους με βάση την Αγκινάρα».

 Μετά το Δελτίο Τύπου  του Δήμου Ναυπλιέων για την ετήσια γιορτή Αγκινάρας στα Ίρια και για την εν γένει διοργάνωση, θέτουμε τo εξής ερώτημα – ζήτημα προς το Δήμαρχο Ναυπλιέων και την οργανωτική επιτροπή της γιορτής.

Στην καθιερωμένη «Γιορτή Αγκινάρας» στα Ίρια την τελευταία 10ετία η  Δημόσια Σχολή Τουριστικής εκπαίδευσης (ΕΠΑ.Σ – ΙΕΚ Πελοποννήσου, Τμήματα Μαγειρικών και Ξενοδοχειακών – Επισιτιστικών Υπηρεσιών) του Υπουργείου Τουρισμού έχει προσφέρει σε πολλά επίπεδα τόσο από πλευράς διοργάνωσης όσο και συμμετοχής  στην κριτική επιτροπή Είναι αντιδεοντολογικό και απαράδεκτο  το ότι κατά τη φετινή «Γιορτή Αγκινάρας» ο Δήμος Ναυπλιέων και οι λοιποί διοργανωτές επιλέγουν, προωθούν και διαφημίζουν, μια Αθηναϊκή Ιδιωτική Σχολή για την ανάλογη υποστήριξη της διοργάνωσης και όχι τη Δημόσια Σχολή Τουριστικής εκπαίδευσης.

Πιστεύουμε ότι οι τοπικές κοινωνικές δομές: εκπαίδευσης, πολιτισμού, αγροτικού τομέα κλπ. πρέπει να αλληλοϋποστηρίζονται σε ανάλογες διοργανώσεις, πόσο μάλλον όταν μπορούν έμμεσα να διαφημίσουν ένα δημόσιο φορέα εκπαίδευσης.

Ζητάμε μιαν απάντηση από τον Δήμο Ναυπλιέων και τους φορείς της διοργάνωσης σχετικά με την συγκεκριμένη επιλογή μια ιδιωτικής σχολής και όχι ενός δημόσιου φορέα.

Η συνεργασία της φετινής διοργάνωσης, που άμεσα προβάλει μονομερώς εταιρίες ιδιωτικών και απομακρυσμένων από την τοπική κοινωνία εκπαιδευτικών συμφερόντων, ταυτόχρονα όμως απαξιώνει τις βασικές – χρόνια καταξιωμένες – Δημόσιες Εκπαιδευτικές δομές της περιοχής.

Οι δομές που έχουμε πρέπει αμφίδρομα να στηρίζονται πολύ περισσότερο όταν αναφερόμαστε στο σημαντικό τομέα της προώθησης των τοπικών προϊόντων, συντονισμένα και υπεύθυνα.

 

Advertisements

1 σχόλιο»


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: