η άλλη πρόταση

Συζητάμε για το περιβάλλον, τον πολιτισμό, την τοπική αυτοδιοίκηση, για την πόλη που ζούμε

Για τα λεφτά τα κάνεις όλα ……..

Μ.Α.

Στους στοίχους του λαϊκού τραγουδιού του Ν. Αντύπα στηρίζεται η άποψη του κ. Βασιλόπουλου στην περιγραφή για τα αίτια που έχασε την εκλογή του στην υποψηφιότητα για δήμαρχος Ναυπλιέων. Διαβάστε στις ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ  την ανοικτή επιστολή που εξηγεί πως έχασε την εκλογή κατά την άποψή του και τις οικονομικές συναλλαγές που διαμορφώθηκαν για τις μετακινήσεις. http://www.argolikeseidiseis.blogspot.gr/2012/09/blog-post_6710.html

Στην ανεπίσημη  απάντηση των κύκλων (?) (και όχι μόνο) του δημάρχου Ναυπλιέων σε κείμενο το Σάββατο 8/9/2012 με τίτλο Ερωτήσεις στο BLOG pseftadoros  http://pseftadoros-nafplio.blogspot.gr/. οι οικονομικές συναλλαγές στο επίκεντρο από την άλλη πλευρά των αντιμαχόμενων πλευρών.

Όλοι αυτοί η άνθρωποι που αναφέρονται και αλληλοκατηγορούνται είναι από τον ίδιο συνδυασμό. Είχαν δηλαδή κοινά όνειρα για το Δήμο. Αυτά τα όνειρα όμως δεν είναι  και τόσο διακριτά. Μάλλον και οι δύο πλευρές συμφωνούν ότι οι περισσότεροι είχαν όνειρο τα απόλυτα οικονομικά τους συμφέροντα. Δηλαδή απλά την τσέπη τους….

Άντε να διοικηθεί με αυτές τις συνθήκες, με αυτές τις αλληλοκατηγορίες, με αυτή την πόλωση ένας δήμος.

Αντιγράφουμε το ρεφρέν του τραγουδιού επίκαιρο….

Για τα λεφτά τα κάνεις όλα
για τα λεφτά δεν μ’ αγαπάς
Μα θα ‘ρθει κάποτε η ώρα
και δε θα ξέρεις που χρωστάς (δις)

Αφιερωμένο εξαιρετικά

2 Σχόλια»

  Μπριζιτ η αντισυνταγματικια wrote @

Λοιπόν νάμαι κι εγώ εδώ η δειλή!!!
Εξκιούσμι Λουκίες μου αλλά τέτοιο ξεκατίνιασμα δεν έχω δικέλει ποτές !!!τέτοια γοργόντζα πια, να βγάνετε τα άπλυτά σας στη φόρα και να καταριόσαστε μεταξύ σας, εσείς πρώην φιλινάδες και συναγωνίστριες,σα τις σαρμούτες για τα τσέτουλα ,λυσαγμάν πια!!!!Σας βλέπει κι ο κόσμος που όμως καλά του κάνετε γιατί μυαλό δε βάνει και στο τέλος θα ψηφίσει ασωτία.τέτοια κάνετε (και τα κράζετε κιόλας ),και μετά σας φταίνε οι βλαχοντάνες της Χρυσής Αυγής που είναι και γεροδεμένες σα λούγκρες με μπαγκάζι!Εγώ αβέλω τζαστικό τώρα η παράταιρη για πεζοδρόμιο στο καιάδα μου και για μεροδούλι γάρ!Για την υπεραξία της εργασίας μου εχω επιλέξει εγώ το νταβατζή που μου τα παίρνει αλλά το κρατάμε μυστικό της δουλειάς λόγω επαγγελματισμού.
ενώ εσείς κατίνες μου που είσαστε amateur… όλα στη λάκα,να βγάλετε η μια τα μάτια της άλλης!!!Τουρλολιγούρα!!!
να και μια παραλλαγή στο τραγουδάκι στα λουμπινίστικα:

για τα τουλά τα κάνεις όλα
για τα τουλά δε μ’αγαπάς
μα θάρθει κάποτε η ώρα
νάκα στη πούλη ,σαρμελιά.

Ορεβουάρ αρχοντες των κοινών,
και στο λατσοδίκελμα.Πάντα τέτοια!!!

  ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ wrote @

Ένα άρθρο από τον ΠΡΕΦΑΔΟΡΟ για το ίδιο θέμα στο http://www.prefadoros-nafplio.com/2012/09/blog-post_9.html


Σχολιάστε